Lausanne is gehaald - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van lucia, ronald en flloor amende goossens - WaarBenJij.nu Lausanne is gehaald - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van lucia, ronald en flloor amende goossens - WaarBenJij.nu

Lausanne is gehaald

Door: lucia en ronald.

Blijf op de hoogte en volg lucia, ronald en flloor

21 Juni 2013 | Zwitserland, Lausanne

Hallo hallo,
Hier zijn we weer, na de camping op Sainte Croix waar we 's morgens vroeg vertrokken. Dat was maar goed ook want toen we brood en pate gehaald hadden in het dorp werden we getrakteerd op een onweer.... we zagen niets meer. We hebben ondertussen lekker zitten ontbijten in de auto. Op de rand van het balkon van de Jura. Waar we toen het ontbijt op was en de onweersbui voorbij , getrakteerd werden op een magische blik op de hele vallei van zowel het meer van Neufchatel als het meer van Geneve met daarachter de besneeuwde toppen van de Alpen in vol zonlicht. Daarna hebben we ze niet meer gezien en 's avonds toen we bij het meer van Neuchatel op de camping in Yverdon zaten werden we getrakteerd op nog zo'n onweersbui. Niet zo leuk in je tent. Maar goed 's middags hebben we zitten genieten van de verschillende families fuut met hun kleintjes op de rug bij moeders en vader die met visjes boven water kwamen. Zo schattig. Floor wandelt heerlijk op haar schoenen. Lausanne is dan ook zonder verdere problemen gehaald. Onderweg nog een leuk gesprek met een boer gehad die ons de diverse soorten korenaren heeft uitgelegd. We hebben vandaag heel veel gelopen en in Orbe wat een heel leuk stadjes is hebben we nog prachtig romeins mozaiek bekeken. Als ik dit allemaal terug lees klopt er iets niet dit verslag gaat over een paar dagen want het gaat over verschillende plaatsen, maar dat mag de pret niet drukken. We raken weer aardig los van alles en hebben niet meer zoveel idee van dag en tijd. We liggen bij schemering in bed en staan bij zonsopgang op en zijn lekker de hele dag buiten. Nou misschien morgen meer . We blijven hier 2 nachten omdat we Lausanne willen bekijken. PS het is overdag nog steeds lekker warm maar' s avonds lijkt het of het weer wil gaan regenen. Laten we hopen van niet want de paden worden er niet beter op. O en hier groeit een plantje in het gras met kleefballetjes Floor zit onder. Er is ook altijd wat met die hond aan de hand
groetjes en tot gauw

• 21 Juni 2013 - 21:05

Agnes:

Leuk weer een berichtje van jullie te kunnen lezen. Volgens mij gaat het wel goed toch????
    Ga zo door zou ik zeggen, toi toi toi succes en veel plezier.
    Enne neem zondag maar een lekker biertje Ronald, proost!!!! en een leuke verjaardag.

• 22 Juni 2013 - 09:39

Mariette:

Ha stoere stappers,
    Nou het klinkt weer allemaalverg avontuurlijk, uitnutten van je vakantie noemen wij dat!
    Lekker genieten daar en nooitmeer zonder hondenschoentjes op reis gaan hoor Luus!
    Fijne verjaardag en we kijken uit naar de volgende verslagen!
    Hug, Paul & Mar

• 23 Juni 2013 - 00:08

Agnes:

Ronald van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je mooier weer dan wij hier, het is hier maar 17 graden. Een hele fijne dag.

lucia, ronald en flloor

wij zijn twee ex Santiago pelgrims en nu sinds een aantal jaar in stukjes en beetjes op weg naar Rome. Door de verhuizing en het daarbij horende geklus plus een aantal ziekenhuisopnames is er de laatste twee jaar niets meer van gekomen. Maar nu is het weer zo ver en we staan te trappelen om weer op weg te gaan. We zijn inmiddels tot Zwingen in Zwitserland gekomen en gaan daar 13 of 14 juni starten. Wij hebben een prachtige site die beheerd wordt door Ton en Inge Als we terug zijn zullen we alles bij hun afleveren, zodat zij het weer mooi kunnen plaatsen. Het is anders lastig voor ons om steeds alles goed door te sturen. Ben al blij dat dit gelukt is. Dit is dus een tijdelijk verslag wat we zelf bij houden en tzt zal het aangepast en opgeleukt bijgevoegd worden op onze site. www.lucia-en-ronald.nl/‎. dus tot dan moeten we ons hiermee tevreden stellen maar dit is ook heel leuk

Actief sinds 16 Mei 2013